Ezze AB

Kvalitetspolicy

Kvalitetspolicy

Kvalitetspolicy

Med kvalitet menar vi vår förmåga att tillfredsställa våra  kunders krav på:  

  • Ändamålsenliga produkter.
  • Utseende och specificerade mått.
  • Snabba och säkra leveranser.
  • Personlig service.

  • Som kunder ser vi alla medarbetare, inom och utom EZZE,  som producerar varor, service och tjänster.  
  • Samma krav skall gälla på hel- och halvfabrikat mellan arbetsoperationer eller avdelningar, som mellan oss och slutkonsumenten. 
  • Vårt sätt att arbeta skall hela tiden vara inriktat mot att förebygga fel och att åstadkomma förbättringar.
  • Var och en har ansvar för kvalité och skall vara insatt i de krav som ställs.
  • Alla skall ha kunskaper och hjälpmedel för att leva upp till sitt ansvar och ha möjlighet att initiera åtgärder för att förebygga fel och åstadkomma förbättringar.
  • Kvalitet skapas genom ansvarsfullt och noggrant arbete hos varje medarbetare och inte endast genom övervakning och kontroll.