Kvalitetspolicy
- Hem
- Kvalitetspolicy
Kvalitetspolicy
Kvalitetspolicy
Med kvalitet menar vi vår förmåga att tillfredsställa våra kunders krav på:
- Ändamålsenliga produkter.
- Utseende och specificerade mått.
- Snabba och säkra leveranser.
- Personlig service.
- Som kunder ser vi alla medarbetare, inom och utom EZZE, som producerar varor, service och tjänster.
- Samma krav skall gälla på hel- och halvfabrikat mellan arbetsoperationer eller avdelningar, som mellan oss och slutkonsumenten.
- Vårt sätt att arbeta skall hela tiden vara inriktat mot att förebygga fel och att åstadkomma förbättringar.
- Var och en har ansvar för kvalité och skall vara insatt i de krav som ställs.
- Alla skall ha kunskaper och hjälpmedel för att leva upp till sitt ansvar och ha möjlighet att initiera åtgärder för att förebygga fel och åstadkomma förbättringar.
- Kvalitet skapas genom ansvarsfullt och noggrant arbete hos varje medarbetare och inte endast genom övervakning och kontroll.